Barbara Čufer

Spodnjih pet nasvetov je namenjenih vam, začetnikom na spletu, ki zaenkrat še ne želite investirati svojega denarja v profesionalno optimizacijo. Vse opisano lahko uredite sami, brez večjega predznanja.

  1. V besedilo dodajte ključne besede.

Večkrat je kakšen naročnik potožil, da ob iskanju neke ključne besede ne najde svoje spletne strani. A ko sem odprla njegovo spletno stran, te ključne besede sploh ni bilo mogoče najti v besedilu njegove strani!
Nočem poglobljeno razlagati, kako deluje Google. Vedeti morate le, da Google “bere” besedilo na vaši spletni strani in si zapomni besede, ki ste jih uporabili. Če niste določene ključne besede nikoli uporabili v opisu, ne morete pričakovati, da bo vaša stran prikazana kot rezultat iskanja te ključne besede.
Kako se lotiti popravkov? Naredite si seznam ključnih besed, za katere želite, da vas Google najde. Nato te iste besede uporabite v besedilu, v opisu storitev ipd.

  1. Ključne besede uporabite v naslovih.

Vsaka vsebinska stran naj se začne z naslovom, ki ga označite s H1 (Naslov 1). To storite z urejevalnikom vsebine.
Priporočam, da v naslovu povzamete vsebino te strani ter uporabite ključne besede, ki so najpomembnejše za izbrano vsebino.

  1. Vpišite t.i. meta podatke.

Vsi urejevalniki spletnih strani omogočajo vpis t.i. meta podatkov. Vpišite naslov spletne strani (Meta Title), kratek opis (Meta Description) in ključne besede (Meta Keywords). Pomemben je predvsem meta opis, saj se običajno prikazuje kot opis strani med Google rezultati. Opis naj ne bo predolg (približno 64 znakov).
Priporočam tudi, da za vsako podstran (meni) vpišete edinstvene meta podatke, ki se skladajo z vsebino te podstrani.
Meta podatke se običajno vpiše v splošnih nastavitvah spletne strani oziroma v nastavitvah posameznega menija.

  1. Pravilno poimenujte slike

Preden naložite sliko na spletno stran (na strežnik, kjer vaša stran gostuje), sliko pravilno poimenujte. Ime slike naj vsebuje ključne besede, ki ste jih določili v prvem koraku.

Ko sliko vstavite na spletno stran, pa vpišite še naslov slike in alternativno besedilo (alt text). Tudi to naj vsebuje ključne besede, ki opisujejo sliko.

  1. Redno dodajajte nove vsebine.

Spletne strani, ki so žive in kjer se redno dodaja nove vsebine, Google uvršča višje. Zadajte si cilj, da boste vsak teden na spletno stran dodali vsaj en nov prispevek.

Pet nasvetov optimizacije